söndag 8 april 2012

MER SOMMAR, TACK!

Jag hittade några sommarbilder som vi inte tagit bort från kameran än och jag fick sånna sommarkänslor! Tänkte vara snäll och ge er några känslor också! Visst, det är lite jobbigt med den extrema värmen ibland och alla jobbiga insekter MEN det märks på lång väg att mina hästar tycker om sommar mycket mer än detta vinterhöst väder.... Och så tycker jag om när det är ljust till klockan 10 på kvällarna.

  ps. kolla in Trollets söta kaninöron....



Klicka för större bilder också :)

2 kommentarer:

  1. Ja sommarbilder behövs i aprilrusket!

    SvaraRadera
  2. Anna Carin: Absolut!! Idag när det regnar känner jag att det också behövs ett par sommarbilder!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co