söndag 1 april 2012

G.H TRIBUTE

Idag har vi varit och hämtat mammas nya pålle! En 14 årig herre på ca 160cm av rasen varmblodig travare. Inte alls det jag trodde att mamma skulle äga eftersom hon gillar dom grövre raserna men jag tror det kommer att bli toppen. Han har gått rätt så mycket på banan och tjänat in hela 743 550 kr under dom åren han sprang. Nu ska mamma skola honom mot det akademiska, spännande va? Jag ska försöka ta några bilder på honom i morgon men här får ni några som förra ägaren skickat och som vi googlat. Prova själva att googla han så får ni upp lite bilder på honom :)





Klicka här för att läsa mer om hans starter o.s.v. https://www.travsport.se/hast/visa/422364/harstamning

3 kommentarer:

  1. Jag ska nog göda och muskla upp honom så han ser ut som en frieser snart haha.

    SvaraRadera
  2. annelie viktorssonsöndag, 08 april, 2012

    Grattis Päivi..välkommen till varmblodstravarens värld =0).....det kommer gå jättebra ska du se......Sofia du gör ett fantastiskt jobb med dina hästar.....

    SvaraRadera
  3. Annelie: Tack snälla! Vi hoppas vi kan skola om honom till den ridhäst vi vill att han ska vara. Det kommer bli en lång men rolig väg...

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co