fredag 30 mars 2012

HOPP&DRESSYR FILM


Idag får ni något alldeles speciellt av mig! Lite fredagsgodis i filmform på Trollet.

Jag är helt klart nöjd med vårat hopp men vi kan tveklöst förbättra det mesta i hoppningen. I dressyren ser man hur han stundtals tappar allt och slänger upp huvudet. Han orkar helt enkelt inte och jag tänker inte pusha honom för hårt. Vi tränar på och hoppas på att han kommer orka stå still och trampa en dag :) Med en lite duktigare ryttare än mig skulle han säkert kunna allt den där begåvade hästen. Men nu är det jag som rider honom så då får det se lite halvdant ut, fina häst.

Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co