lördag 18 februari 2012

SKOGSRITT

Idag hade jag sällskap av min goda vän Lena i stallet. Hon tog hand om Trollet och jag tog hand om Raffe. Vi utmande ödet och tog oss en skogsritt som gick riktigt bra (kors i taket!). Raffe gjorde några försök till nått bock-liknande innan vi hade kommit in i skogen men efter det skötte han sig exemplariskt. Vi kunde till och med trava några steg utan att Raffe exploderade av alla energi. Framsteg! Det kändes bra att ha trygga Trollet framför oss som alltid skrittar framåt med spetsade öron även om det kommer ett rådjur hoppades framför honom. Raffe kände sig absolut mycket tryggare med en trygg häst framför sig.




Kram Sofie :)

1 kommentar:

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co