fredag 3 februari 2012

IGÅR

Igår gick vi upp tidigt och åkte till ATG hästkliniken för att få våran Senorita vaccinerad för andra gången. Eftersom hon bara är 8 månader gammal fick farbror Trollet följa med som sällskap. När Trollet hade gått in i transporten gick Senorita med glädje in i den och både stod snällt hela resan.

Sen tog jag och mamma en promenad med Trollet och senorita. Vi fick en hel hög med fina kort på både hästarna när solen höll på att gå ner. Att vara med Trollet är det bästa som finns, hans mjuka mule mot min axel är guld för mig.

Senare på dan tog jag mig en skogstur med Trollis. Min sjukgymnast har sagt att jag verkligen ska försöka rida varje dag. Men om jag känner att det börjar göra för ont ska jag hoppa av. Men det är svårt att avgöra om det gör ont eller inte just när jag rider... det är ju så underbart när jag sitter på hästryggen att jag totalt kopplar bort smärtan. Sen när jag hoppar av så kommer den istället. Inte roligt.


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co