tisdag 3 januari 2012

REGN IGEN

Nu regnar det ute igen... men hellre det än snö! Synd bara att jag inte klarar av att rida... Den där smärtan jag berättade om igår blev lite värre än jag trodde och det slutade med att vi fick åka in till akuten. Så nu har jag fått en hel hög med morfin och muskelavslappnande så jag ska kunna stå ut. Jag hade hoppats på att det skulle ta bort den mesta smärtan men det gör inte mycket skillnad. Tack och lov för våran jättesnälla medryttare som kan hjälpa till med hästarna vid sånna här tillfällen. Hon är guld värd.


Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co