tisdag 19 juli 2011

SVAR FRÅN RÖNTGEN

Glömde även säga att jag fick svar från röngten idag. Och inte ett roligt sådant tyvärr :( Har diskbråck och läkaren har skickat en remiss till ryggkirurgerna för en operation till mig. Så nu är det bara o vänta o se hur de blir. Kul om jag inte kommer kunna rida o greja på flera månader. Vad gör man då med sina två hästar?????

Inte roligt.... Inte roligt alls.... Ingen rolig start efter att ha slutat gymnasiet. Det är ju nu livet ska börja och man ska få tjäna sina egna pengar och bestämma över sitt eget liv. Det är inte meningen att man ska vara sjukskriven och inte kunna hålla på med sina små pållar. Så i morgon måste jag ringa till vårdcentralen och alla försäkringsbolag...
S U C K!


VILL INTEEEE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co