söndag 24 juli 2011

ÄPPLEN SOM FALLER

Det blir ett kort inlägg idag, hoppas ni överlever ändå. Idag ändrade jag på Trollets "foderstat" och lade till ca 2 dl (när den är torr) betfor också. Nu har äpplena börjat falla ner från trädet så jag gick och fyllde en hink och hällde ut i båda hagarna. Trollet är faktiskt inte superförtjust i äpplen, han lämnar gärna några till senare. Raffe därimot lämnar inte en äppelbit kvar och är noga med att han inte har missat något som rullat iväg. Det är superbra att använda äppelbitar som godis när jag tricktränar med honom, han gör vad som helst för dom!















Kram Sofie :)

1 kommentar:

  1. Hej Sofie!
    Jag undersöker möjligheten att arrangera en GRÖNT KORT kurs i höst. Möjlig start i september och prel teorin på Visselmyra och hästdelen på Heda. Några förslag på hur man kan fördela timmarna? Kursen är på 18 timmar.
    Kram Rebecka

    SvaraRadera

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co