fredag 24 juni 2011

SHOPPINGDAG!

Idag var jag och mamma och shoppade lite, kände båda två att vi ville komma iväg lite hemifrån. Först åkte vi till hööks, såklart, som har REA för tillfället. Jag har längtat efter att åka dit då min tanke var att köpa ett par nya ridstövlar. Men när vi kommer dit så är allt i min storlek slutsålt :( Mycket tråkigt!! Jag blev lite deppig och mamma försöker muntra upp mig genom att visa upp en riktigt ful grimma och säga att Raffe skulle passa utmärkt i den. "Bara för att" så köpte jag den till slut... Bara för att! Och nu när jag kom hem och provade den på honom måste jag säga att det var ett riktigt bra köp. Han bar minsann upp den med stolthet thihi! Men lite rädd blev han för den när jag kom gående med den i handen... Ska ta en bild på den i morgon, ni kommer förstå vad jag menar.


Här kommer ett par bilder från när Lena red Trollis idag. Jag är SÅ tacksam för att hon hjälper mig med honom och Raffe! Raffeplutten fick gå och vara häst i hagen idag.. sköööönt för honom. I morgon är det midsommar, då ska man umgås med sin familj.






GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!!!!!!



Kram Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Jag hoppas skriver din kritik på ett sånt sätt som du själv skulle vilja få den. Om du skickat en fråga ska jag försöka svara på den så snabbt som möjligt.

Det är inte alltid jag skickat svaret till din blogg/mejl så titta gärna in på inlägget igen för att läsa ditt ev. svar.

Tack / Sofie & co